Členstvo a podmienky

  

Aký je registračný poplatok a kedy sa platí?

Registračný poplatok je 3 €. Naúčtovaný je v prvej faktúre a firma tieto peniaze venuje na charitu. Pomáhame nemocniciam skrášľovať detské oddelenia alebo rehabilitačné zariadenia a prispievame na nákup prístrojového vybavenia týchto zariadení. http://sk.oriflame.com/about-oriflame/show.jhtml?tag=localcharities

Štartovací balík získa každý nový poradca automaticky v prvom balíku. Obsahuje 3 katalógy na nasledujúcu kampaň, Registračný materiál, leták Vitajte v  Oriflame, Zákaznícku kartu, cenník na aktuálnu a nasledujúcu kampaň.

 

Kde a ako sa tovar objednáva?

Tovar môžete objednávať niekoľkými spôsobmi: osobne v Okamžitom servise v Bratislave, v Servisných bodoch, internetom, telefonicky, faxom, poštou alebo e-mailom. Najpohodlnejší a najrýchlejší spôsob je prostredníctvom internetu. Viac: 

 

V akej výške by mala byť moja objednávka?

Minimálna výška objednávky nie je stanovená. Ak Vaša objednávka bude aspoň v hodnote 70 bodov získate darček z programu Vitajte v Oriflame. 70 bodov je cca 52 € 

  

Kedy sa platí za tovar?

Za objednaný tovar môžete zaplatiť okamžite v Okamžitom servise Bratislava alebo kreditnou kartou cez internet alebo po vystavení faktúry v lehote splatnosti 14 dní nasledujúcimi spsôbmi:

     - Internetovým prevodom

     - Vkladom na účet

     - Prevodom z účtu

     - Kreditnou kartou cez terminál

     - Poštovou poukážkou

     - V predajniach Jednota priamo pri pokladniach (Unikasa)

 

Musím spraviť každý mesiac objednávku?

Objednávanie nie je povinné, takže nemusíte objednávať z každého katalógu. Katalóg vychádza každé 3 týždne, 17 katalógov (kampaní) ročne. 

 

Čo sa stane, keď si jednu kampaň neobjednám? Vyradia ma z Oriflame?

Samozrejme, že nebudete vyradení.

Je len malá pravdepodobnosť, že z takej širokej ponuky výrobkov, zliav a noviniek si vaše zákazníčky nevyberú. Je dôležité hľadať si nový okruh zákazníkov. Z Oriflame budete vyradení až vtedy, keď si neobjednáte ani raz počas 17 kampaní.

 

Koľko zákazníkov by som mala mať?

Zákazníkov môžete mať toľko, koľkým dokážete poskytnúť kvalitné služby. Neskôr môžete zo spokojných zákazníkov vytvoriť nových kozmetických poradcov. Nových zákazníkov môžete získať cez spokojných zákazníkov, ich odporúčania a kontaktovanie v teréne.

 

Majú výrobky aj vzorky?

Ak k výrobku existuje vzorka, v katalógovom popise výrobku je napísané: Vyskúšajte vzorku! Kód vzorky si môžete vyhľadať v Cenníku Oriflame. Vzorky je možné objednať jednotlivo alebo aj celú sadu vzoriek vôní, pleťových krémov, krycích krémov, telových krémov, rúžov, šampónov.

Nový poradca Oriflame si môže kúpiť sadu vzoriek pod kódom 630368 len za 13,50 €. ak si neobjedná v prvej objednávke, môže tak urobiť najneskôr do konca 3. kampane od zapojenia do Oriflame. Nový poradca má nárok iba na jednu sadu so vzorkami za túto zľavnenú cenu.

Bežná cena sady je 23,20 €.

 

Čo urobiť, ak sa mi tovar nepáči alebo by som ho chcela vrátiť?

100% záruka spokojnosti znamená, že tovar, ktorý zákazníkom nevyhovuje, môžu bez udania dôvodu vrátiť do 21 dní od vystavenia faktúry.

 

Akú zľavu získam, keď sa zaregistrujem do Oriflame?

30% zľava z nákupu
Rozdiel medzi nákupnou (poradcovskou) cenou a predajnou (katalógovou) cenou
je Vaša zľava (zárobok) z objednaného výrobku. 

Príklad:

Máte 10 zákazníkov za kampaň, každý si kúpi výrobky za 30 €.

Vaša objednávka bude: 300 €
Vy však zaplatíte Oriflame iba: 231 €       Výpočet: [ 300 * 0,23 = 69 € ] a [ 300 - 69 = 231 € ]

Váš čistý príjem z predaja je 30% z nakúpeného tovaru [ 231 * 30% = 69 € ]


Okrem toho máte nárok na darčeky z Programu " Vitajte v Oriflame! . 

                                  +

kampaňová zľava (bonusová zľava za body)
         200 bodov = 3 %
         600 bodov = 6 %
      1 200 bodov = 9 %
      2 400 bodov = 12 %
      4 000 bodov = 15 %
      6 600 bodov = 18 %
    10 000 bodov = 21 %

 

Cenník (ukážka):