Servis pre kozmetických poradcov

  

Kedy mi bude dodaný tovar, keď si objednám a aké sú poplatky?

V Okamžitom servise v Bratislave si môžete balík vyzdivhnúť bez poplatku.

Ak si necháte poslať balík do Servisného bodu vo vašom meste, poplatok bude vo výške maximálne 1,50 € ak máte objednávku do 150 €.

Doručovacia doba pri zaslaní balíka Slovenskou poštou je 3-4 pracovných dní od vyskladnenia. Prvý týždeň kampane sa doba vyskladnenia môže predĺžiť v závislosti od množstva zrealizovaných objednávok. Poplatok – POŠTOVNÉ 3 € sa platí v prípade, že je vaša faktúra menšia ako 150 €. Ak máte faktúru nad 150 € neplatíte žiadny poplatok. 

Ak si objednáte UPS, kuriér Vám dodá objednaný tovar na vami uvedenú adresu do 48 hodín odo dňa vyskladnenia. Prvý týždeň kampane sa doba doručenia balíkov môže predĺžiť v závislosti od množstva zrealizovaných objednávok. Poplatok – PREPRAVNÉ 3,80 € sa platí v prípade, že je vaša faktúra menšia ako 150 €. Ak máte faktúru nad 150 €, neplatíte žiadny poplatok.

 

Aké je moje prihlasovacie heslo na stránke www.oriflame.sk?

Vaše heslo pre prvý vstup do systému je nastavené ako dátum vášho narodenia vo formáte ddmmrrrr (napr. 6.10.1968 - heslo 06101968). Po prvom prihlásení v časti pre kozmetických poradcov si môžete heslo ľubovolne meniť. Návod na objednávanie cez internet

 

Zabudol som svoje heslo. Ako sa prihlásim?

Kliknite na linku „Zabudli ste svoje heslo?" a zadajte vaše registračné číslo. Údaje pre prihlásenie vám budú zaslané na vašu e-mailovú adresu.

 

Kedy sa platí manipulačný poplatok?

Manipulačný poplatok 1,80 € sa účtuje, ak je faktúra menšia ako 70 € /suma za danú objednávku/. Pokiaľ poradca dosiahne 90 BB /poradca vo Vitajte v Oriflame 70 BB/ jednou alebo viacerými objednávkami, nebude mu už v danej kampani účtovaný manipulačný poplatok, bez ohľadu na výšku objednávky.

 

Čo je to Automatická dofakturácia?

Výrobky, ktoré sú v aktuálnej kampani akciové (katalógové výrobky, ktoré nie sú do vypredania zásob) a nie sú na sklade, budú poradcovi archivované maximálne 60 dní od dátumu ich prvej fakturácie. Znamená to, že si poradca môže daný chýbajúci výrobok objednať najneskôr do 60 dní za pôvodnú akciovú cenu. Výrobky z automatickej dofakturácie sa poradcovi zobrazia vždy v nasledujúcej faktúre. Výrobky, ktoré nie sú v aktuálnej kampani akciové a nie sú na sklade, si poradca môže uplatniť v ďalšej objednávke alebo požiadať o dofakturáciu daného výrobku.

 

Dá sa objednávať cez internet v sobotu a nedeľu?

Objednávať môžete cez internet kedykoľvek iba posledný deň platnosti katalógu je možné objednať do 22 hodiny.

Je možné urobiť aj telefonickú objednávku v nedeľu už od 7:00 hod. do 19:00.

 

Ako objednávať vzorky rúžov?

Kódy vzoriek sú zobrazené na posledných stranách cenníka.
Ak ste si vybrali rúž (vzorku) zo sady vzoriek a chceli by ste si objednať tento rúž,
na vzorke rúžu je napísané dvojčíslie (napríklad: 46), farba obalu je tmavo fialová. Podľa tohto čísla a farby obalu zistíte kód výrobku v zozname vzoriek ("Kódy vzoriek výrobkov". 

Farba obalu vzorky rúžu

Druh

Farba

GIORDANI GOLD

 

      ROUGE FUTURE

zlatá

ORIFLAME BEAUTY

 

      POWER SHINE

strieborná

      COL.ATTRACT.

tmavo fialová

      MIDNIGHT

čierna

      SILKY KISS

červená

      COLOURFULL

červená

Tmavo fialový obal majú vzorky rúžov s názvom COLOUR ATTRACT (COL.ATTRACT.)
Takže teraz viem, že v zozname vzoriek mám hľadať tento názov a číslo 46 je koncové dvojčíslie kódu vzorky 12146.

Ukážka zoznamu vzoriek
Kód výrobku ....... Názov výrobku .................................................................... Kód vzorky
12121 ................... RÚŽ NA PERY COL. ATTRACT. - SHELL PINK .................. 12146

Ak si chcete objednať rúž, tak v objednávke uveďte kód výrobku rúžu.
Ak si chcete objednať vzorku rúžu, tak v objednávke uveďte kód vzorky.
V zozname sa vyskytujú vzorky s rovnakým koncovým dvojčíslom, preto si overte či sa odtieň zhoduje s odtieňom vzorky v katalógu, internetovom katalógu alebo vo vzorkovníku farieb.

Stiahnite si zoznam vzoriek (kódy vzoriek): POSTUP - 1. prihláste sa na stránke Oriflame,   2. Kliknite na "Pre kozmetických poradcov" , 3. Kliknite na "Objednávanie",  4. Kliknite na "Kódy vzoriek výrobkov",  5. Stiahnite si "Kódy vzoriek výrobkov"

 

Ak mi zákazníčka odmietne prevziať tovar, čo mám spraviť s tovarom?

Žiadny problém, všetko sa dá riešiť cez Servisný bod a Vašu sponzorku. Tovar môžete vrátiť a peniaze Vám budú vrátené formou dobropisu.